top of page

החורף כאן. קר בחוץ, אבל חם ונעים בפנים!


קר בחוץ ונעים מאוד בפנים, ספל תה חם עם לימון

זהו, אז עכשיו כבר אפשר לומר שהחורף כאן. כבכל שנה אנו מצפים לו. מי יותר מי פחות "מאחרי החגים שואלים לגשמים".. מחג הסוכות כבר אפשר להתחיל לראות את הממטרים, אבל בשנים האחרונות זה לקח קצת יותר זמן. ואכן, בימים האחרונים התחילו לרדת ממטרים הטמפרטורות צנחו ובחדשות מכינים אותנו להיערך למזג אוויר חורפי במיוחד ואולי אף לסערה, "כרמל" שמה.


כל אחד בביתו נערך כבר לימים קרים יותר אם בעזרת חימום ביתי, שמיכות חמות, ביגוד והלבשה מתאימים ואפילו בהכנת תבשילים חורפיים במיוחד, כמו מרקים חמים ומטעמים שישמחו אותנו כי אם לא בחוץ אז לפחות בפנים בנפש פנימה שיהיה חם ונעים.


כוס תה חם וספר טוב תחת הפוך יוכלו להעביר את הזמן וכמובן גם שיחה טלפונית עם חבר או בן משפחה, שהרי לצאת לסידורים וקניות זה קשה במיוחד במזג אוויר שכזה. בוודאי שגם לצאת למפגשים חברתיים זה לא מעשי, נאלץ כנראה לדחות את הכל למועד אחר.

ש

אבל האמת היא, שזה בכלל לא חייב להיות ככה. יש גם אפשרות אחרת! דיור מוגן רמת תמיר. אצלנו ברמת תמיר, קר אמנם בחוץ אבל חם מאוד בפנים! ההסקה עובדת והכל מוכן ומאורגן לכל סערה שלא תגיע. אך אצלנו במיוחד, חם פה בלב. חם עד מאוד, שמח ומרענן.


הפעילויות בדיור המוגן ממשיכות כרגיל, הדיירים נפגשים ומפטפטים, הם הרי אף פעם לא לבד. גם התפילות ושיעורי התורה בבית הכנסת ממשיכים להתנהל כסדרם וכך גם המטעמים והפינוקים הטובים. וכמובן, השמחה התמידית, כי זה מה שחשוב, להיות בשמחה תמיד.



מוגש ע"י רמת תמיר, דיור מוגן בירושלים


104 צפיות
bottom of page