top of page

המעבר לדיור מוגן. ההתלבטות הראשונית והבחירה באיכות חיים וחיי קהילה בגיל השלישי


המעבר לדיור מוגן, הרצון בנוחות וחיי קהילה
המעבר לדיור מוגן, הרצון בנוחות וחיי קהילה

תוחלת החיים בישראל הולכת וגדלה. עפ"י נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ישנה עלייה באחוז האוכלוסייה המתבגרת בישראל. לאור השינויים בחברה המודרנית וההתמודדויות הרבות אותם עוברים בני הגיל השלישי הבחירה בדיור מוגן הפכה לאפשרות דיור פופולארית ומבוקשת.


הלל הזקן אמר, אם אין אני לי מי לי וכשאני לעצמי מה אני ואם לא עכשיו, אימתי..

ההחלטה לעבור לדיור מוגן הינה החלטה מאוד משמעותית הכרוכה בהתלבטויות רבות ומלווה בחששות פיסיים ונפשיים כאשר אלו האחרונות הן הדומיננטיות בקבלת ההחלטה.


שינוי הסביבה, מכירת הבית, מסירת חפצים וכו' יכולות לעכב את ההחלטה, אך החשיבה על העתיד והרצון ליצור חיים נעימים ועצמאיים בסביבה תומכת ובטוחה עם חיי חברה עשירים, גורמים לאלפי מבוגרים לעשות את הצעד ולעבור לדיור מוגן.


רמת תמיר הוא דיור מוגן דתי לגיל השלישי הממוקם בירושלים, אשר מציע בית מוגן הכולל שירות רפואי צמוד, פעילויות תרבותיות, קהילה חמה ותומכת, בית כנסת, הרצאות ושיעורים.


בעבודתי כאשת מכירות ברמת תמיר, אני רואה את החששות שעולים במעבר לדיור מוגן. בעיקר אני מבחינה בחשש של איבוד העצמאות. ובכן חברים, זוהי דעה קדומה שאינה נכונה! הדיור המוגן לא רק שאינו גורם לאיבוד העצמאות הוא מאפשר בניית חיים עצמאיים ובטוחים קלים ונוחים עם מעטפת של חיי חברה ופעילויות. וכאן אנו במחלקת השיווק של רמת תמיר נעמוד לרשותכם וביחד עם בני משפחתכם נעזור ונסייע ככל שנוכל בצעד המשמעותי בחייכם.


הלל הזקן אמר, "אם אין אני לי מי לי וכשאני לעצמי מה אני ואם לא עכשיו, אימתי"..



מוגש על ידי רמת תמיר, דיור מוגן בירושלים

104 צפיות
bottom of page