טיול לקברי צדיקים ימים נוראים תשע"ט | דיור מוגן רמת תמיר

מאת: ישראל צדוק | דיור מוגן דתי רמת תמיר | ירושלים | אלול תשע"ט

בבוקר יום רביעי (י"א אלול תשע"ט) קמנו ליום יפה נעים ושטוף שמש. לאחר התארגנות קצרה עלינו על האוטובוס שייקח אותנו מהדיור המוגן לטיול קברי צדיקים בצפון הארץ, לרגל הימים הנוראים שלפנינו.

מערת חוני המעגל | טיול רמת תמיר

בדרך צפונה עצרנו בכביש 6 וישבנו לאכל יחד את ארוחת הבוקר ולאחר התרעננות קצרה עלינו חזרה לאוטובוס.

המשכנו בנסיעה צפונה אל חצור הגלילית לקברו של "חוני המעגל", בדרך לשם קבלנו הדרכה מרתקת מפי חברנו - הדייר יעקב ליבוביץ' הבקיא ברזי האתרים והמקומות הקדושים בצפון. כשהגענו למקום נשאנו תפילה והדלקנו נרות לעילוי נשמת הצדיק ולהצלחת עם ישראל.

לאחר שנפרדנו מ"חוני המעגל" המשכנו בנסיעה למירון לציון התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי. בהגיענו למקום עמדנו להתפלל ולהשתטח על הציון ולאחר מכן קיימנו במקום לימוד תורה מיוחד.

לפני שנפרדנו מרבי שמעון ישבנו ושרנו שירים המשמחים את הלב ומרוממים את הנפש.

בצהריים: נסענו ל"קיבוץ לביא" שבגליל התחתון וישבנו יחדיו לארוחת צהריים טובה בבית המלון של הקיבוץ.

כשסיימנו את הארוחה, עלינו אל האוטובוס כשהפעם עשינו את דרכנו לחופי טבריה שם עלינו על סירה גדולה ועשינו שייט מהנה במי הכנרת, צילמנו הרבה, שרנו שמחנו ואפילו רקדנו קצת בסיום.

בדרכנו חזרה לבית בירושלים עצרנו במפגש הבקעה להפסקה קצרה עם ארטיק מרענן באוויר המדברי.

מאוחר יותר בערב הגענו לדיור המוגן עייפים אך די מרוצים וכן עם כמה חוויות טובות שניקח אתנו להמשך הדרך.

יהי רצון שיתקבלו כל תפילותינו ברצון!

את האלבום המלא ניתן למצוא באלבומים אחרונים

בברכת שנה טובה ומבורכת! מאחלים דיור מוגן רמת תמיר ירושלים.

• YouTube

יצירת קשר

נוצר ומופעל ע"י ISL Media © כל הזכויות שמורות (2019)